Första dagen:)

Idag var det första dagen i skolan. Det var kul att träffa mina kompisar igen och bara vara tillbaka i Luleå:) Hela första veckan kommer att vara utan lektioner, vi ska istället planera en dag som vi ska ha med ettorna så att de ska lära känna varandra. Det ska bli kul:)
Idag fick vi våra sheman och lite information sen fick vi gå. Då gick jag och Hannah och Jannie på stan, köpte mig en vid skjorta som jag ska ha imorgon:) Jätte nöjd:)
Annars idag ska jag vara med Johan, han åker ju till NY imorgon, så jag ska ta och göra färdigt min önskelista som han ska få med sig:) Sen ska jag vara med Britta och fara på fotbollsträning. Ska bli kul:)

Min nya skjorta:):)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Otroligt snygg outfit!:D

2008-08-27 @ 20:03:06
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0