Helgen:)

I helgen hade vi som ni kanske vet kalas för Johan som fyllde 19 i Fredags. Vi hade jätte jätte kul, i alla fall jag. Vi åt tårta och fikade och drack gott och surrade. Sen for vi upp till Kanis men vi ändrade oss när vi kom dit och gick aldrig in utan vi for ut och åkte runt bara. Och det var jätte kul det med:)
Sen på söndagen var det bara jag och Johan, vi tog det bara lugnt.. Vi åt frukost vid 10 och efter det sov jag till kl 14!! Hela dagen hade ju gått! Haha!! Sen var det dags för middag och allt innan jag skulle ha träning och Johan match. De förlorade med 4-2 , men de hade tydligen spelat bra ändå.:)
Efter våra täningar/ matcher så såg vi på Departed, jag tycker den är riktigt bra!!
Igår så spelade jag och mitt lag matcj mot munksund, vi vann med 8-0 och imorgon ska vi ända till Arvidsjaur (?) och spela. Spännade!! OCH SEN ÄR DET TORSDAG OCH DÅ BÄR DET AV TILL KRETA!!
GUUD vad jag längtar!!:)
Jag skriver imorgon efter matchen eller på torsag innan jag far! Ha det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0