Hemma igen:)

Igår kväll kom vi hem från våran vecka på kreta. Vi har haft det underbart med sol, bad, shopping och god mat och trevligt folk. Jag längtar redan tillbaka. Men vi kanske åker nästa år igen:) Men idag ska jag äntligen få vara med Johan igen, längtar jätte mycket, han åker ju till New York nu på Tisdag, avundsjuk:( Men jag kanske får några fina presenter? :) Jag har förresten hittat min nya älsklings affär, Bershka, men tyvärr ligger den i Grekland. HAha. Men jag hittade hemsidan, http://www.bershka.com/ , där köpte jag ett par cityshorts, en tröja och ett par skor, ni ska få se dem sen:)
Jag har köpt en massa presenter också, till Johan, Ida, Britta, Pappa och så Ulla-Britt, Johans mamma som sk fylla 50! Grattis!
Här är lite bilder från våran semester på Kreta:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0