Imorgon:)

Nu ska jag snart sova, sköönt! Det blev en kort dag på jobbet idag, vi slutade kring halv två någon gång, härligt avslut på den här veckan. Nästa vecka är sista veckan jag jobbar, känns ganska tråkigt. Jag trivs såå himla bra på det här jobbet och tycker så mycket om alla som bor där! Men nästa sommar ska jag söka som vikarie istället och kanske få jobba hela sommaren, det skulle ju vara jätte kul!! Men vi får se:)
Imorgon ska vi ju till luleå och shoppa och gå på LK:) Jag längtar verkligen. Det var så länge sen jag var där, men snart börjar ju skolan igen och då är jag där varenda dag:):)




Johan, du är den underbaraste som finns! Bara så du vet:)
Puss Puss! Tjiing:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0