Kläder och sms från älsklingen:)

Här är mina fynd från idag, men funderar på att lämna tillbaka den blommiga toppen.. Vad tycker ni?


Fick just ett super fint sms av Johan. Han har det jätte bra i New York och tydligenhade de shoppat idag. Jag saknar dig så himla mycket Johan, du är efterlängtad här hos mig:) Puss på dig!

Idag hde vi förresten en dag med ettorna så att de ska lära känna varandra, kul:) De skulle ut på stan och hämta olika saker, och de skulle då jobba i grupp.. Min grupp var inte så kul, de var inte så himla engagerade, men alla andra var väldigt roliga att se på, eller se vad de hade hämtat. :) Glömde dock kameran så det blir inga roliga bilder.
Sen gick vi och åt pizzasoppa, smarrigt;) Haha, och toaletterna är som gjorda för oss tre.. :)
Puss på er, speciellt Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0