Massor av bra! :D

Jaaa!!! Jag fick plats i Dansgruppen! Äntligen! Jag har varit så himla nervös att den ska vara full typ :) Det blir Street/Jazz, jag ser verkligen fram emot det:) Det är så skönt att dansa, man sträcker ut kroppen så skönt! Jag mår alltid så himla bra efter danslektionerna! :D Åhh, så glad jag blev!
Och nu ska jag berätta en till bra sak, Johan kommer bli så stolt när han får höra det här; Jag ska, på Onsdag, gå kursen för övningskörning! Haha, det är bara typ 10 månader sen jag fyllde 16:) Men nu ska jag äntligen växa upp och börja övningsköra! Oh, Johan kommer bli så glad nu när hans lilla dam ska börja köra:)
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: jessica

heej anna-sara! hur är det med dig?

det var länge sen man hörde något från dig, när kommer du ner till länna nästa gång?:D

kraaam jessica

2008-09-01 @ 20:11:54
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0