Morgon.

Nu har jag just ätit frukost och sett på Dirty Dancing, min favorit film. Har säkert sett den 1 miljon gånger snart, haha:) Tänkte att jag och Johan ska se den när han kommer hem. Vi ska ju fira våran 4 års dag då, då ska vi laga god mat mysa och bara ha kul. Det är jag som ska planera maten, hmm. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Några förslag? :)
Idag ska jag väl göra så lite som möjligt, ladda upp inför skolveckan, innerst inne är jag en riktig pluggis, Haha. Men ja, jag gillar skolan ändå, jag kommer säker ta tillbaka det här snart, men jag längtar tills vi får börja komma igång på rktigt igen.
De här kurserna ska jag läsa i höst;
  • Dans och Gestaltning A
  • Engelska B
  • Information & Layout A
  • Företagsekonomi A
  • Italienska 2
  • Matematik B
  • NK A
  • Livskunskap
  • Rättskunskap
  • Svenska B
  • Idrott A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0