På jobbet.

Nu sitter jag på jobbet och har lunch, skönt:) Har just ätit en hamburgare, det var himlans gott.
Idag har jag och Hanna städat i en boendes lägenhet och handlat till tårtorna som vi ska baka som "avslutnings" tårtor. Det är ju sista dagen i morgon! Det känns både skönt och lite tråkigt. Jag trivs så himla bra hära:)
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag sitter själv på inhacket nu så... Hmm..
Ikväll ska jag och johan och gymma lite, det ska bli skönt, också måste jag ju hålla igång inför matchen på Lördag! Jag är så jäkla nervös för den matchen asså! Ska bli så skönt när den är över;)

En sån här tårta skulle väl sitta fint? :)

Kommentarer
Postat av: Britta

Matchen kommer gå bra !

2008-08-07 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0