Prag eller London?

Till hösten ska jag och Johan kanske ut och resa, jag hoppas verkligen att det blir av, men det beror ju helt på om jag får jobb eller inte. Vi har då tänkt åka till en stad, först tänkte vi Paris, men det blev lite dyrt, så då tänkte vi väl Prag, men helst av allt vill ju jag åka till London, men då har ju Johan redan varit där.. Suck..
Jag hoppas att jag kan övertala honom så att vi kan åka dit ändå.. Det skulle vara så kul! Se Big Ben, Åka bussarna, se en stor fotbollsmatch och SHOPPA! Gud så kul! Jag hoppas verkligen det blir av. Fast, iofs, så ska jag, Mamma, min syster och mammas kille och hans barn nog dit nästa höst, det ska ju ockå bli enormt kul! Men roligast skulle det ju vara att åka med Johan! 
Guud, jag älskar verkligen att resa och se nya saker. Jag var ju till Nya Zeeland för två år sen, och till Tyskland och Frankrike förra året, shit, vilka upplevelse det var! Jag längtar så mycket till nästa gång jag ska ut och resa, då det förhoppningvis blir med någon eller några kompisar:) Vi får se, men håll tummarna!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0