Tjaffs:P

Försöker fixa min blogg lite, som ni ser så går det kanske inte så bra! Haha:P Försöker få in en kalender, jag tycker att jag gör som det står men det funkar verkligen inte.. Någon som vill hjälpa kanske?:) Det skulle uppskattas! Verkligen.

Jaaahaa, men idag då.. Jag har som vanligt jobbat. Sprungit fram och tillbaka till affärerna idag och handlat. Phu. Men annars var det ganska lungt idag. Nu är jag med Britta, vi ska va med varandra ikväll och spela sims och "lana" :) Här är hon förresten:



Imorgon ska jag vara med Johan, vi ska och gymma tillsammans, hade egentligen tänkt fara ut och springa, men i det här vädret är det inge kul alls:/ Jag känner mig inte speciellt motiverad, men man måste ju. Suck.. :P Men det ska i alla fall bli kul att vara med honom:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0