Ännu en sjuk dag...

Jag blev visst hemma idag med.. Nu sitter vi och ser på filmen Tre Systra och en Mamma, den är ju så mysig! :) Jaha, igår var det ju lucia kröning, Grattis Jessika Bergvall, min gamla klasskompis, som blev Älvsbyns Lucia! Grattis Grattis!! :)

Att göra idag;
  • Städa mitt lilla rosa rum
  • Plugga lite
  • Kanske träna lite?
  • Köpa glass och chokladsås
  • Luciavaka?
  • Eller idol-finalen?
Ja, det var det. Vem tycker ni ska vinna ikväll då? Jag tycker nog Kevin, fast Alice är också himla bra :)

Wihuu!! Snart har jag samlat ihop nog poäng på Market2member :)

http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=29fce6d9-f98d-4328-96df-c79e1da81a28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0