ännu mer god mat :)

HejHej :) Är allt bra? Ahh.. Jag vet inte vad det är med mig, det kliar så himla mycket i halsen och svider i ögonen.. Det känns som om jag är förkyld, fast ändå inte riktigt. Kan jag kanske vara alergisk mot någonting? Hmm..
Nu har vi ätit middag i alla fall, det blev jätte jätte gott, säger jag det ofta eller? Men det blev verkligen det! Gulasch, jag kanske inte stavade rätt där, men det var så himla gott! Vi har ju fått gulaschsoppa i skolan, men det här, det var en heeelt annan grej alltså! Det var såå himla gott! :) Vi åt det med basmatiris och så drack vi pappas hemma gjorda vin som är jätte gott och ja, man får göra vin hemma :) Det är inte olagligt.. :)

Nu ska kottarna göra sig iordning och gå och sova, sen ska jag ta mig en dusch tror jag. Har ni läst boken Flyga drake? Den är jätte bra, verkligen! Läs den :)



Den blev lite suddig för vi hade lite svagt ljus, det är ju mobilkamera ;) Det röda är paprika :)

Kommentarer
Postat av: favorit mamma

Hej dotter.

Vilken fin blogg du har fixat till!!!!

Du är hur snygg som helst på bilderna, väldigt lik din mor om jag får säga det :-)

Nu ska jag gå och fixa det sista vid middagen.

Kramar mor

2009-01-02 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0