Blablabla:)

HejHej :) Äntligen är det jullov, det börjar kännas på riktigt nu, det är såå skönt!! Jag har haft en jätte bra start på mitt jullov också, i Fredags for jag och Johan och julshoppade och jag hittade mig en jättejätte fin jacka, precis en sån som jag letat efter! Vi hade så mysigt, vi åt på Mat & Prat och det var super gott! Jag åt en laxmacka och Johan en med kyckling.. Sen så sov vi hos Johan, det var jätte mysigt och på lördagen tog vi det bara lugnt.. Jag har faktiskt tagit det rätt lugnt idag också, min kropp är inte på topp just nu så jag behöver vila..

Imorgon så ska jag till stan igen men med mamma och mimmi, det ska bli mysigt. Sen ska vi hem till Micke och äta och sen bär det av hem igen. Och på tisdag då ska jag och Johan ha lillajulafton tillsammans, ååhhhh! Vad jag längtar undrar vad jag får? ;)

I lördags gjorde vi jätte mumsig pizza :)



Knasbollen Ludde, du är en fin vän du sötnos :)


Jaaaa, vi har även pyntat granen idag, det blev supersnyggt! Ni ska få se sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0