Framme hos pappa :)

nu är jag framme hos min pappa, kom fram igår :) Allt gick super bra, bättre än vad jag själv trodde. Det enda som var lite svårt för mig var att hitta rätt jäkla tåg på t-centralen i stockholm, kan det bero på att jag var trött och jäkligt kissnödig? Mm, kanske det. Det var som om jag inte riktigt tänkte "normalt", det gick så sakta liksom.. Jag kände mig jätte konstig i alla fall. Men  tillslut så  hamnade jag på rätt tåg :)  Resan ner hit gick också bra, vi var  bara två i våran kupé ,  jag och en dam som snarkade så himla mycket, jag kunde typ inte sova på hela natten. Verkligen otur att hamna med en sån..

En fin tågtoalett bild :)



och såhär cool är jag när jag åker tåg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0