Lillejul :)

Idag har jag haft lillejul med Johan, vi hade så mysigt och kul:) Vi har bakat massor med julgodis, vi gjorde maränger, knäck och bollar med cornflakes i. Sen gjorde jag den godste kyckilngsoppan som finns till middag, den är helt underbar!! Vi hade såklart inte alla ingredienser så mamma var ner en gång och hndlade och jag och johan for två gånger, haha. Men tillslut så blev det bra!!
Men först av allt så öppnade vi ju klapparna och jag blev sååå glad över mina presenter, superglad :) Jag fick en jätte snygg tröja som jag önskat mig som jag ska ha när jag dansar, en kokbok med bara thaimat som jag också önskat mig huuur länge som helst, också fick jag hårgrejs från Bed Head som jag ska pröva imorgon, det verkar jätte bra :) Johan fick såklart också presenter av mig. Han fick en Diesel-parfym som luktade jättejätte gott på honom också ett jätte snyggt armband. Jag hoppas att han blev nöjd :)

Här är lite bilder från igår och idag, det är mobilbilder så det är inte så jätte bra kvalla:)


Jag i min nya täckjacka, dålig bild? Haha


Hårfixet jag fick av älsklingen<3



Den supersnygga danströjan jag fick av Johan, jag har på mig den nu :)


Lite ljus bild kanske??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0