Luciavaka

Igår var jag med Britta och vi for på Luciavaka, det var kul:) Först for vi hem till en av hennes kompisar och såg idol, vad spännande det var igår. Jag hejade på båda:D Sen for vi tll själva Luciavakan och såg Brittas Rikard och hans band spela, de var bra :D Efter ett tag kom Johan dit och var med oss och.. Ja sen hände det väl inte så mycket mer:)

Idag blir det nog mest plugg och så kasnke vi skulle hitta på någonting ikväll. Inte för att jag är så sugen just nu men jag kanske blir? :) Vem vet.

Nu ska jag nog ät frukost och mysa framför tv:n jag är rätt trött.

Igår hade jag mitt nya fest linne, visst var det rätt fint? Jag gillade de i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0