Middag :)

Igår åt jag vääärldens godaste gryta. Det var en thailändsk gryta med räkor som pappas sambo Sara´s kompis gjorde. Måste fråga om det där receptet! Sen åt vi glass med sirap och kokos på, supergott! Jag har ätit god middag idag med, verkligen! Vi gjorde hemma gjord pizza, och det är den godaste hemmagjorda pizzan jag ätit! Vi hade en god tomatsås som pappa gjorde, massor av ost, lövbiff, crabsticks, tomater och vitlök på. Sen så satte vi också bearnaisesås på. Hur gott som helst! Haha, jag älskar ju allt! :) Sen blev det glass igen med pappas chokoladsås.

Sås;
Grädde
Mörk eller ljus chokolad
kokos

Ta grädde utifrån hur manga ni är. Det är liksom ett ganska "fritt" recept, man tar så mycket man vill av varje. Sen sätter u i chokoladen och låter den smälta med grädden. Häll sedan på kokosen och ät med glass :)



Här är den unerbara såsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0