Myspyshelg:)

I helgen har jag och Johan haft en riktig myspyshelg, det har varit hur skönt som helst! Igår när johan kom från jobbet så mös vi och sen så hade jag köpt Stinas Ört Kyckling, så då gjorde vi det med klyftpotatis och jätte god sås. Man tar bara en burk creméfraiche och sätter det i en kastrull sen sätter man bara i skyn från kycklingen, super gott!! :D Och idag har vi bara slöat i soffan, vi tog ner täckena hit och har legat här hela dan och jag har pluggat lite och vi har sett på Tv. Sen for vi hem till Johan, fast de hade strömavbrott och jag behövde plugga på datorn så vi åt bara där sen for vi hem till mig, och här är vi nu. Jag skriver en debatt artikel och Johan ser (jag också faktiskt)  på One Tree Hill :)
Nu ska jag fortsätta plugga:) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0