Packning pågår...

Åhh, jag vet inte vad jag ska ta med mig och jag måste ju som begränsa packningen när jag ska åka tåg :( Jag brukar ju ha min fina röda väska på hjul men nu måste jag ta en bag, och hur mycket ryms i en bag? Inte mycket kan jag berätta!! Plus då att jag ska ha med mig julklappar till allihopa.. Ja gud ja.. Nu vill jag bara att allt ska bli färdigt så att jag kan sätta mig på tåget och bara åka iväg. Det ska bli så skönt, som en liten semester från allt här hemma.. Man blir less även om man har det bra, eller hur?



Mina mobilbilder blir ju typ gula :P





I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say
No more ace to play

Kommentarer
Postat av: annsofie

å, sitter precis och myser till mamma mia. är nog 5 gången jag ser den denna vecka! syftar alltså på lyricsen i slutet av inlägget ;P

2008-12-30 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0