Plugg

Nu sitter jag och Ann-Sofie och pluggar, vi skriver innlämningsuppgift till Dansen och det är ju hur svårt som helst. Tänk dig att du ska reflektera över någonting som du inte kan någonting om, hur lätt är det på en skala? Ganska svårt faktsikt. Men vi har ändå ganska kul. Vi har sett en 97 minuter lång film som syrran valde, och det var bland det sämsta jag sett, den handlade om en hund.. Jag höll på att bryta ihop, bokstavligt talat!! Imorgon, på kvällen, ska jag äntligen få vara med Johan! Så mysigt! Vi är ju lediga på måndag eftersom vi hade öppet hus idag, fast jag kunde inte åka på den, så jag fick en lite längre helg! Ganska skönt men det är rätt mycket plugg, som ni kanske ser på bilden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0