Så, det värsta är över..

Vad skönt det var med en liteb urladdning i förra inlägget. Men ibland blir man bara för trött. . Jaja, nog om det. Idag är det torsdag, 5 skoldagar kvar för min del, vi får nämligen ledigt fredag den 19, Tjooohoo! :) Det ska bli så kul men jul! Haha, och jag har köpt allt som ska köpas, typ i alla fall. Imorgon har jag fått sovmorgon till 11.50, så skönt så skönt! Sen så har vi bara matte, Nk-prov och Idrott med val i huset, så då kanske jag kan smita lite tidigare? Hoppas! Fast jag vet inte vad jag ska göra på fredag kväll, johan jobbar ju.. Några förslag? :)

Mmm, min Mami har bakat såå underbart goda kakor, det är helt sjukt så goda de är!

Här är lite mobil bilder, det blir rätt bra bilder med den här telefonen:)




Min syster, så söt:)

Kommentarer
Postat av: britta

det är ju luciavaka på forum på fredagkväll ;)

2008-12-11 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0