Svammel:P

Jaha, en ny vecka:) Kul.. Jag känner mig lite rastlös fast det är ju konstigt för jag har hur mycket som helst att göra!
I helgen, det blev ju en extra lång helg efter som vi var lediga igår, så har jag varit och julhandlat med mamma och Johan:) Det var super kul och nu är jag typ färdig med alla julklappar, bara finputset kvar:) Jag köpte mig själv lite julklappar också, som vanligt, hihi:) Det blev två baströjor och en jätte fin sjal:) Jag kan visa dem sen.. Åh, nu längtar jag så mycket till jul!!

Idag hände det något läskigt tycker jag i alla fall, ingen annan verkar ju tycka det.. Men men.. Jag var i trapphuset i min skola, också kom det typ.. jaa.. de kanske var fyra stycken, killar, och typ ropade efter mig.. Jaha, jag stannade, vad skulle man annars göra liksom, springa därifrån?  Också fråga de typ  bor du i Älvsbyn,  det var väl det läskiga för att 1, jag har aldrig någonsin sett någon av de där killarna, 2 jag går i Luleå.. Jag menar hur kunde de veta vem jag var? Jag svarade ja i alla fall, sen så frågade de ännu en sak, om jag var från Sverige, jag bara; Ja, det är jag, hur så? Och de svarade typ; Är du säker? också höll de på sådär, usch, jag tyckte de var läskiga.. Ni kanske inte tycker det var så läskigt men jaa. Jag gillar inte när folk som jag aldrig träffat vet var jag bor och vad jag heter och allt..


Här är jag, glad och pigg på mogonen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0