Svenskan är klar :D

Nu är Svenskan färdig, jag ska bara skriva upp lite stödord och sånt, men annars är det färdigt, då är det bara NK:n kvar då, det kommer ju skita sig helt! Men men, jag har försökt. Jag får satsa på NK inlämningen istället kanske? Det är ju så svårt att prioritera, men det måste man göra när man har fem prov/inlämningar varje vecka. Det går inte att få bra på allt, det har jag lärt mig nu och det gör att jag kan ta det lite lugnare nu i skolan. Inte slöa, men jag har varit så himla stressad förut så det är skönt att kunna slappna av lite i alla fall :)
Men snart är det ju jullov, det ska bli så mysigt! Jag åker ju till pappa den 26:e, ska åka tåg dit, och byta tåg i stockholm, läskigt. Det har jag aldrig gjort förut.. Men det ska bli så kul att komma till pappa, hoppas han tycker det också :)

Helgens, jag och johan ligger och sover, jag tar redan upp rätt mycket plats och säger i sömnen;
Jag - Johan, flytta efter, jag har ingen plats..
Johan - Jo, annis! Det har du!
Jag - Åhhhh... Inte om jag behöver luta mig tillbaka (dramatisk gest)

Eller;
Jag - Johan, ta inte mitt skal (mitt täckte som jag lindat in mig i)
Johan - Nää.. Kom nu skalman..

Hihi ;) Då var det skit kul i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0