Tisdagen gick bra :)

Nk-provet sket sig, men redovisningen gick jätte bra ju :) Så jag är rätt nöjd med min instas. Ikväll har jag och mamma haft en myskväll, vi har gjort spagetthi carbonara som vi åt framför tv:n. Sen så slog vi in julklappar och hittade på rim, det har varit jätte kul :D
Jag har nyss pratat med min farmor i Linköping och önskat mig en fjällräven täckjacka, de är jätte fina. Hon jobbar på en affär som säljer sånna, så vi får se om jag får någon :) Jag hoppas det för jag behöver verkligen en täckjacka :)

Imorgon är det Onsdag och sen är det Torsdag och sen är det JULLOV:D Wiiihuuu! Jag längtar så mycket efter det underbara jullovet!

Jag längtar så mycket till själva julaftonsdagen, den är så mysig när man går och fixar inför kvällen och bara går och väntar på julmiddagen. :) Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig;) Jag gillade mitt svarta linne som jag hade på Luciavakan så mycket så jag vill ha det då också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0