Julen :)

Halllooj :) Haft en skön jul? Det har jag i alla fall haft. Den har varit rolig, mysig med god mat och fina presenter. Det var som vanligt jag, min lillasyster, mamma och mormor och morfar. De är så charmiga, mormor och morfar, mysiga och roliga.. Fast, efter ett tag kan de bli lite jobbiga ;) Haha, men jag älskar dem och de är de bästa som finns!!
Jag är alltså, hur glad som helst över alla presenter jag fått! Det var precis det jag önskade mig!! Jag fick en jätte snygg klocka från DKNY, danskläder, en röd mysdress som jag velat ha jätte länge, pyjamaser, kokböcker, presentkort och massor av annat fint :) Precis som jag önskat mig:) Ni ska få se så fina saker:)

















Så, lite fina bilder :) HIhi. Imorgon åker jag till pappa och jag ska för första gången åka tåg dit, själv. Jag brukar alltis flyga, men nu är det tåg som gäller! ohh, jag är såå himla nervös, fast jag vet inte riktigt vad jag är nervös för.. Kanske typ; att jag inte ska kliva av på rätt plats, byta till fel tåg, tappa bort väskorna bla bla bla... Ja, jag håller på att bryta ihop! Ihh! Men det löser sig nog :) Det brukar det ju alltid göra :) Jag minns ju hur nervös jag var när jag skulle flyga själv till pappa för första gången, då var jag kanske fem eller sex år.. Haha, jag var så rädd .. Men det gick ju bra så det här blir nog också bra :) Nu ska jag gå ner till mamma och micke. Hoppas ni  får en fortsatt bra jul :) Kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0