Jobb Jobb och ännu mer Jobb!

Idag har jag jobbat, det var i och för sig kul, men jobbigt att stiga upp också är jag lite sjuk:( Så jag missar alltså våran första match som vi har ikväll! Tråkigt, men håll tummarna för att vi ska vinna:)!!
Imorgon fyller en av de boende, på gruppboendet där jag jobbar, år, så idag har jag handlat ingredienser till och bakat en tårta, jag har också, med en utav de andra som bor där gjort grattis kort och sådant! Hoppas nu att han får en glad fördelsedag:)!

Det blev inget PDOL för mig i helgen, helt ärligt.. Jag var inte alls sugen.  Vad trist jag känner mig alltså! Men jag ska i alla fall på Lulekalaset till helgen med Johan, också ska vi ju fara och shoppa inför min Kreta resa:)!! Wiii!!! Jag längtar så mycket! Den 14:e Augusti bär det av!

Ha det så bra!

Puss på Johan / Johans lilla Tjohalija!

Kreta, Chania:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0