Sol och bad:)

Idag har jag såklart jobbat, som vanligt. Det hände inte så mycket speciellt, vi satt ute och solade och fikade som vanligt;)
Ikväll, eller snart, ska jag mamma och min syster till lillstrand och ta ett kvällsdopp:) Det ska bli såå härligt. Jag tänkte ta med kameran och ta lite mysiga bilder som jag kanske lägger upp sen:) Håll utkik! :D
 
Nu är det förresten bestämt att jag och Johan ska på luleåkalaset i helgen, eller på Lördag, det ska bli kul. Det var länge sen jag gjorde någonting sånt:):)

Inte nu till helgen men nästa så ska nog jag och Johan ut till min stuga och sova över, kanske ta med lite kompisar och ha en liten fest eftersom att Johan fyller år:) Har redan spanat in en present som han ska få:) Längtar!!!!

Men ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och rösta på min blogg om sommarens ultimata drink det avgörs i kväll;)

2008-07-30 @ 19:45:16
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0