Deppig dag idag...

Idag är jag verkligen helt nere. Eller, jag har varit det ett tag nu, men den här dagen tar verkligen priset! Matte och Italienska prov idag, gick till klockan 5 kom hem halv sju och Johan vill inte längre prata med mig. Kan det bero på mitt underbara humör? Säkert. Men vaddå , jag orkar inte längre känns det som. Jag är så himla stressad så jag kan inte sova på nätterna, och då får jag svårt att äta på dagen vilket gör att jag får ont i huvudet och magen och börjar må illa. Så är det jämnt nu och på helgerna är jag helt slut, orkar ju ingenting längre.
Det är bara inte så jäkla kul att alltid måsta känna sig som en så dålig flickvän, vilket jag gör när det blir så här. Vi hittar ju inte på någonting, för jag orkar ju inte. Enligt Johan är det ju okej, säger han, men ändå känns det inte så.. Vad ska jag göra? Jag kan ju inte ha det så här längre... Det känns ändå som att jag vet hur allt det här kommer sluta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0