Fredags shopping

Igår var jag och Johan och Julshoppade lite, det var jätte mysigt och kul. Jag har hittat tre julklappar hittils också har jag redan köpt Johans julklapp. Jag känner mig ganska duktig. Såklart så shoppde jag lite grejer till mig själv också. Det blev underkläder från Cubus, en sjal från Cubus, ett festlinne från HM och ett litet halsband. Sen efter shoppingen så åt vi på Valdorf, super gott var det verkligen!! Och efter det så såg vi den nya Bond-filmen:) Den var ganska bra, men den förra var mycket bättre! Men helt okej:)
Idag eller ikväll så ska vi och fira min Mormor som har fyllt år, och sen ska jag och Johan kanske på någon fest, eller så är vi bara hemma och myser hos honom. Hihi..

Här är mina fynd från igår;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0