Hos pappa:)

Nu har jag inte skrivit på riktigt länge, har haft fullt upp.. Nu är jag hos min pappa i Strängnäs, ska åka hem idag, det känns riktigt tråkigt. Jag har verkligen ingen hemlänktan alls.
I veckan så har jag officiellt blivit bilägare! Nice! Vi var och skrev under all pappren i onsdags efter att pappa hämtat mig på Arlanda! :) Så nu har vi meckat med den varje dag, det har varit jätte kul och jag har till och med fått min egna bilmeckaroverall! Super snyggt! Haha! Jag ska lägga ut lite bilder sen!:)
 Igår hade vi myskväll jag och pappa, vi såg The green mile och åt massor med chips och godis! Och idag ska vi fortsätta lite med bilden innan jag åker..
Jag har förresten färgat håret, jag tycker det blev supersnyggt! Tack Ida för hjälpen!
Nu ska jag börja packa:(
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0