Jag har ett tråkigt liv..

Det kanske inte är så intressant att läsa om min skola, men det är typ det enda jag hinner med på vardagarna nu för tiden, jag kommer hem typ klockan 5 och då ska jag äta middag, hinna med att plugga, såklart prata lite med Johan och ändå få lite tid för mig själv. Så, jag har väl inte så spännade liv just nu kanske, men snart kanske det lugnar ner sig?

Jag ska i alla fall snart ha min tjejmiddag/fest, nästa helg faktiskt, det ska bli så himla kul! Jag längtar verkligen! Först är det som tänkt att jag och några tjejkompisar ska ha tjejmiddag och så, sen så ska vi kanske göra så att vi bjuder in fler folk så att det blir lite mer som en fest, och Johan, du får självklart komma! Jaa, jag är lite nervös, men det ska bli kul:D

Vet ni hur jäkla less jag är på fördommar? Alla fördommar! Inte för att jag inte har några själv. Men jag är ändå less! Kan inte alla bara få göra sina val utan att någon ska komma och säga vad som är rätt och fel? Och vem bestämmer om det är rätt eller fel? Jag tycker att många av de som väljer val som andra kan tycka är "konstiga" är jäkligt modiga, och vågar göra saker som många andra inte skulle våga! Cred till de som väljer utifrån vad de själv vill!!

Någon som ska se Grey´s ikväll? Jag ska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0