Lördag

Idag är det ju lördag, så himla skönt med lite helg. Jag ska vara med min mamma idag och städa lite och h lite mys dag. Sen ikväll så ska jag vara med Britta:) Får se vad vi hittar på för kul!:)
Igår så var jag och Hannah på stan en sväng efter skolan, och jag köpte mig riktigt fina underkläder, sen så for jag hem och var med Johan. Vi hade så mysigt så:) Men nu är han och jobbar också ska han på firmafest sen med Polarbröd.. Kul? Haha:) Firmafest..
Men han ska sova hos mig från Söndag till Måndag i alla fall:)

Nästa vecka är det MR-dagar på våran skola, föreläsningar om Mänskliga rättigheter. Så jag har fått sovmorgon på både torsdag och fredag till klockan elva! Wiii!! :D Också slutar jag klockan två.. Så på Fredag ska jag och Johan och börja julshoppa:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men oj så söt! :)

2008-11-12 @ 17:52:47
URL: http://pernillja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0