skolaskolaskola..

Men snart måste det väl ändå vara jullov? Jag längtar så otroligt mycket alltså! Tänkt så skönt att få sova ut, ingen stress ingenting! Dessutom ska jag nog åka ner till min pappa under jullovet, det ska bli så himla kul! Jag längtar!

Vi har så himla mycket i skolan nu, eller typ. Det är en sån där prov-period på ingående nu, och jag är inte redo för det.. Jäklar. Har Företagsekonomi-Prov imorgon, och jag måste få MVG för att få det i kursen. Neej, det satte ingen press på mig, inte det..
Men jag har en bra nyhet! Vi har nyligt lämnat in ett ämnesövergripande projekt i skolan och vi bedömdes då i massor av olika ämnen, och idag kom våran Svenska lärare fram till mig och Jannie och sa att det var den bästa, snyggaste, mest välskrivna rapporten hon sett, och att hon tänker  ha den som mall för kommande  svenska arbeten och rapporter! Äntligen! Vi jobbade så jäkla hårt med den där rapporten! (Jag var bara tvungen att skryta lite, men det känns så bra!)

Jahapp, snart ska jag ha mitt födelsedagskalas! Det ska också bli så jäkla kul! Jag har ju egentligen massor att se fram emot!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ha det braaaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0