Tråkig dag idag..

Jahapp, sjuk igen. Någon som tycker att jag är sjuk ofta eller? Jag har ganska tråkigt idag, och ska snart börja plugga. Finns det någonting roligare? Hmm.. Det jobbiga är att jag inte riktigt vet var jag ska börja, jag har tre prov och en inlämning i veckan, ganska mycket alltså.. Vad är viktigast är den stora frågan?!
Det var igår jag blev sjuk, det var riktigt läskigt faktiskt! Har aldrig varit med om det förut! Jag fick alltså riktigt ont i huvudet, inte som vanlig huvudvärk utan det dundrade i hela huvudet och jag fick jätte svårt att de. Det var som om det la sig en typ hinna för ögonen. Skit läskigt. Som tur var så kom Johan och hämtade mig.

På lördag så åker Pappa, hans sambo Sara-Maria, min Farmor och hennes man Janne till Jordanien, spännande va? Och vad skönt att komma bort från det här vädret! Och jag fick beställa någonting ur taxfree kataogen då eftersom att jag snart fyller år. Jag beställde Britney Spears parfym Belive.



Jaha, inatt händer det! Presidentval i USA. Jag hoppas verkligen Obama vinner, det skulle vara bra inte bara för USA utan också för restan av världen! Eller vad tycker ni? Han verkar ju i alla fall veta vad han vill med landet, hur har vill förändra det och göra det bättre. Mcain verkar ju inte ha kommit på så mycket att göra åt alla problem, så han klankar bara ner på Obama och framhäver sig själv som person. "Ja, jag har minsann krigat".. Vem bryr sig. Han dör väl ändå snart? Och Sarah Palin, vad är det för blåst kvinna, jag tror inte att hon påverkar republikanernas kampanj positivt..
Obama for president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0