Körkortskurs

Idag har jag gått kursen för körkortet, 3 timmar tog det, men vi fick ju mackor, godis och fika så det var ju helt okej:) Dessutom vann vi en liten eftra backspegel som man sätter på insidan av rutan, praktiskt:P Men nu så får jag äntligen börja övningsköra, wihuu!!
Annars idag har jag köpt de där nya skorna, super fina och jätte sköna att gå i var de! Ska visa en bild sen. Jag har också träffat min nya Italienska lärare, hon verkar asbra! Känns som att jag kommer att lära mig massor i år! Jag har också pratat med Johan på telefon, han är hemma i Sverige nu, inte speciellt pratsugen, men det var kul ändå.. Vi ska ju ha våran date på fredag:) Längtar..  Jaaja, nu ska jag snart sova, blir en tidig morgon imorgon och en jätte lång dag, slutar kl. 17.00.. Men ha det så bra:)
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vad bra att du tagit kursen :)Då får man snart se dig på vägarna!

2008-09-03 @ 23:30:04
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0