Pluggdag idag:)

Jaha, idag ska jag bara sitta hemma och plugga. Har prov på Tisdag och Onsdag.. Är lite nervös faktiskt. :P Förutom att plugga kollar jag in lite saker jag ska köpa mig själv den här månaden. Jag måste ha dag och natt kräm från ACO, tycker de är jätte bra och en ny pyjamas. Har hittat en jätte söt på HM:)


I fredags var jag och johan och några till på en fest i Piteå, det var inte så jätte kul.. Ganska skabbig fest. Sen for vi hem och sov hos mig. På lördags morgonen for vi och hyrde film "P.S I love you", den var jätte bra och jag grät mig genom hela filmen. Snyft, den var så sorglig.. Sen på kvällen for johan och jobbade och jag kände att jag var tvungen att plugga lite, så jag gjorde en blåbär och banan smoothie, satte på en ansiktsmask och fixade naglarna så blev den en hemmaspaplugg-kväll, jätte mysigt. Jag tände en himla massa doftljus också så nu luktar det vanilj i hela huset. Haha:)
Idag är det dans, gud så kul! Och nästa helg blir det kanske en tjejhelg:) Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0