Skola...

Jaha, idag har jag varit i skolan, vi börjar komma igång nu, har redan en massa arbete att göra.. Men men, det kan jag göra på mitt hål imorgon. :) Idag har vi haft Företagsekonomi, Svenska B, Engelska B och Nk A, kul.. Eller njaa.. Nk och företagsekonomi är ju kul, men Svenskan och Engelskan är inte alls lika kul sen vi bytte lärare, synd att en sån liten grej ska förstöra en hel, och väldigt viktig, kurs.. Men man får väl göra det bästa av det, eller hur? :P
Efter skolan så gick jag, Hannah och Jannie på stan och letade höstskor. Jag hittade ett par ursnygga skor, men jag hade inte med mig så mycket pengar, så jag frågade om man fick lägga undan dom.
-Nej, man kan inte lägga undan när det bara finns en sko i den storleken kvar.
-Jaha, liksom, beställer ni in många i stl. 35?
-Nej, vi beställer bara in ett par..
Jaha, surt, så då kan jag aldrig lägga undan ett par skor.. I-landsproblem, jag vet, men ändå.. Så vi gick och gömde skon så att ingen hinner köpa den innan imorgon:) Hehe..
Såhär glad var jag innan skolan imorse;  (Hade lite tid över innan bussen gick, haha)





Kommentarer
Postat av: jessica

oh vad bra! med mig är det fint.

inge frankrike för mig i år. åkte runt i europa lite med familjen istället :)

ja det får du göra så du jag o cicci får ta och ses någongång! kram

2008-09-02 @ 21:58:46
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0