Snart skola:)

Snart ska jag åka iväg till skolan. Fick en sovmorgon idag, himlans skönt!:) Så idag har jag bara 3 lektioner, Matte, Naturkunkap och Idrott, sen ska jag hem till min Johan och ha myskväll, han kome hem tidigt imorse! Usch, vad jag har längtat! Så nu har jag gjort mig fin;)
Igår var det en grymt jobbig dag.. Huvva.. 5 st 80 minuters pass + ett 60 minuters pass, vilken dag! Och vad less jag hann bli, men sista lektionen var kul. Rättskunskap, trodde det skulle bli jätte tråkigt men det var ju helt okej!!
Nu måste jag sprina till bussen! Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som att det blir en bra dag!:) Snygg outfit också!



SV: Tack va snäll du är!^^

2008-09-05 @ 13:43:11
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0