Tjejkväll.

Igår var det en liten tjejkväll hemma hos mig. Det var jag, Hannah och Jannie. Vi hade verkligen jätte mysigt, ed godis och riktigt bra tjejsnack! Innan vi for hem till mig så var vi och åt på Ban Thai, super gott, fast vi var så hungriga efter idrotten så vi bara slukade maten liksom.
Igår på dansen fick vi göra en egen koreografi i små grupper, det blev super bra! Jag älskar verkligen dansen! Speciellt när man får tänka själv och skapa utifrån sina egna ideér:)
Idag ska jag förhoppningsvis vara med Johan en stund, och han ska hjälpa mig med min matte, sen ska fotbollslaget till Boden, där ska vi ha någon slags spa-kväll, himla mysigt!


Jag med min Pyjamas;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysig pyamas :)

2008-10-02 @ 22:14:58
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0