Sjuk.

Ja, det var längesen. Skolan kör stenhårt med oss nu och vi får helt enkelt lov att hänga med så gott vi kan.. Men idag är jag sjuk, eller inte sjuk, men jag fick massor av blodsockerfall och var helt yr i morse så mamma bäddade ner mig så att jag fick sova fram tills typ nu. Jag älskar verkligen när man är sjuk och mamma ringer hem och frågar om man ätit någonting och blir så stolt när man svarar, jag har ätit en halv fralla..
Men skolan. Vi har prov nu till veckan i Företagsekonomi, Italienska och sen så har vi en massa läxor förståss. I helgen ska jag vara med Johan, han ska komma hit ikväll och sova här tills på Söndag, då ska han iväg och jobba och jag har dans på kvällen. Jag älskar dans!! Och nästa helg ska vi ha en tjejfest/pyjamasparty jag och några tjejer i klassen, jag längtar sååå himla mycket tills det! Vi hade typ tänkt göra middag och efterrätt, ha ansiktsmasker, måla naglarna, se en riktig tjejfilm och lyssna på riktig tjejmusik, sånnt där som johan bara vill stänga av när jag lyssnar på det!

Nu ska jag gå och prata med min mamma:) Ha det bra!:)

Kommentarer
Postat av: britta

Meeeh , hoppas du blir bättre snart , krya på dig ! Kramis

2008-09-19 @ 13:48:14
URL: http://intesnabbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0