Dag med tjejorna

Jahaa.. Jag har nog gått och dragit på mig någonting rejält. Jag är helt slut och orkar ingenting och det gör så in i helsike ont när jag sväljer. Booo! Jag var bara tvungen att ringa mamma för att få någon som tyckte synd om mig. Kanske lite uppmärksamhetskrävande? ;)

Idag var Cicci och Jessika här, det var jätte kul! Vi satt ute jätte länge och pratade. Men jag kände mig rätt hängig redan då så det kändes som att jag inte var riktigt typ närvarande. Men jag hade i alla fall jätte kul :) Det var sååå kul att träffas igen! Vi pratade om när vi var i Frankrike, Gud så kul det var egentligen! Allt utom maten, den var rent äcklig! Vi blev typ överlyckliga då det var Pasta med Tomatsås. Haha.


Jag har solat hela dagen! Det har varit så himla skönt väder!



Cicci och Jessu :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

det låter som exakt samma sak som jag hade i veckan.. Det går över med en massa vila! Kunde knappt äta för jag hade så ont ;S

2009-04-12 @ 00:12:47
URL: http://jeeennyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0