En lista som behöver tänkas på

Hur mår du?
Helt ärligt, jag är rätt låg just nu.
Skrattar du?
Ja, jag skrattar. Just nu åt mig själv
Gör du saker som får dig att må bra?
Ja och saker som gör att jag mår mindre bra. Måste hitta en bra balans
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Ja, men jag vet inte om den pirrar på ett bra sätt
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Både och
Saknar du?
Jämt
Älskar du?
Jag älskar
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Hmm, nej kanske inte
Håller du dina löften?
Jag försöker verkligen, sen att jag inte alltid lyckas är en annan sak
Längtar du?
Jag längtar, men det gör ont ibland
Tänker du?
Lite för mycket kanske
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Nästan varje dag
Vill du?
Jag tror det, kanske
Önskar du att det var som förut?
Ja och Nej
Går du vidare?
Jag är ganska bra på det, det gör ont men måste göras
Gråter du när ingen ser?
Om jag gör. Det är min fritid
Vågar du?
Om det är det du vill
Är du lycklig nu?
Jag är inte riktigt säker


Lista snodd av Ellen F på Improveme.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0