En liten uppdatering

Hejsaaan :) Det är så fint väder så jag har nästan inte tid att skriva någonting! Idag har vi varit ute jätte länge. Vi skottade upp en liten sittplats också satt vi där och solade! Det var så mysigt och framför allt så var det varmt! Imorgon ska jag och syrran till Luleå. Det ska bli jätte kul, jag hoppas det är lika fint väder som det varit de senaste dagarna!! HoppasHoppas! :) Ikväll ska vi ha myskväll, jag och systeryster. Vi ska se några filmer och bara mysa på för mamma och micke är i Boden.
Jag skriver mer imorgon så får vi se om jag hittat någonting på stan :) Jag tänkte leta efter ett par mörka jeansleggings, solglasögon, en ny väska och lite annat :) Hoppas jag hittar allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0