Fasiken..

Åhh , det finns en låt som jag tycker är sååå bra men jag hittar den ingenstans och ingen har den. Det är Listen med Beyoncé. Den är så himla bra. Men jag vet inte hur jag ska få tag på den, någon av er som har den? Jag vill inte dirket ladda hem nu. Jag vet inte så mycket om den nya lagen, men jag har fått känslan av att det kanske inte är det bästa att tanka musik? Men vad fasen ska man göra då, betala för den? Fuck no.. Usch.. Varför ska de ha sånna där lagar, är det inte bra att musiken sprids och att alla kan ta del av den? Gissar att de som är sura över att man laddar ner musik är de som redan tjänar fett mycket pengar. Skulle man inte bara kunna få ladda ner någon låt i månaden då? Eller någonting. Suck..

Såhär kunde man ju ha sett ut idag, men det blev täckjackan igen. Vad less jag blir..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0