Första skoldagen

Hallå! Första dagen i skolan då, det var inte så hemskt trots allt :) Det var så kul att träffa Jannie och Hannah igen. De var väldigt förstående till att jag hade så jäkla ont i munnen och inte kunde äta så snabbt. Haha, jag äter så fruktansvärt långsamt nu. Undrar hur länge de kommer orka vänta på mig ;) Vi skulle ju ha haft prov idag i Information och Layout, men det blev flyttat till Torsdag. Det kändes himla skönt!! Efter den lektionen drog vi på stan. Jannie shoppade och hittade några riktigt snygga saker medan jag och Hannah satt på en bänk med varsin festis och kommenterade alla som gick förbi. Sen var det dans, vi börjar få ihop den nu. Men det känns ändå stressigt för dansupvisningen är på Onsdag nästa vecka, bara 2 lektioner kvar! Nu är jag hemma igen och vi ska ha en liten myskväll och se på Mulan :D


En rätt dålig bild på outfitten idag, men så här blev det i alla fall :) Jag kände mig rätt vårig på något sätt. Till och med mamma, som HATAR trasiga jeans tyckte jag var fin idag :)



Imorse slog jag på en gammal Britney skiva med låten Ooops I did it again, och guuud, så jag kände igen mig. Har då aldrig tänkt på texten förut.. Hmm..

I think I did it again
I made you believe we're more than just friends
Oh baby
It might seem like a crush
But it doesn't mean that I'm serious
'Cause to lose all my senses
That is just so typically me
Oh baby, baby

Oops! I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops! You think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocent

You see my problem is this
I'm dreaming away
Wishing that heroes, they truly exist
I cry, watching the days
Can't you see I'm a fool in so many ways
But to lose all my senses
That is just so typically me
Baby, oh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0