Fredagsmys med min syster :)

Oj, så skönt det ska bli med helg. Jag har längtat! Det har varit en lugn och bra dag idag, fram tills nu, men det kan vi ta sen.. Först hade jag dans och det gick bra sen efter dansen så stannade jag, Hannah och Jannie kvar och pratade om en massa och kanske att vi kom på en UF-företags ide?? Efter allt prat så gick vi och åt lunch och det var jätte gott :) Ja, jag pratar om skolmaten. Ibland så slår de till de där mat-tanterna och gör jätte god mat.. Och ibland inte.. Sen hade vi matte och efter det Idrott. Kul var det. När jag kom hem fixade jag min syrra som skulle på Stuffa hon blev jätte söt såklart :D Nu är hon hemma igen och vi ska sova i mammas säng eftersom att vi är ensamma hemma inatt, Mysigt!!

Ja, jag är singel igen hörni. Verkar det som att jag är bra på sånt där? Nej ..


Jag gillar mitt nya diadem :):) Hårband kanske det är??  :) Så en puss för det!





Jaha, tror ni jag var besviken imorse då det vrålsnöade ute?? Fan vad less jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0