Godmorgon :)

Gomorron på er :) nu sitter jag och äter frukost, jag har gjort egen choklad, mums!! :) jag tycker torsdagar är jobbiga, vi har lektioner hela tiden och bara en halvtimmas lunch så man hinner som aldrig bara vila och slappna av lite. Asså våran rektor är ju lite småstörd! Hon har nu bestämt att har man till exempel inte allt material med sig till lektionen så får man typ frånvaro. Okej, visst ska man väl ha med sig allt men om man då har 11 ämnen och prov i typ 6 av dem på samma gång, är det inte jääääkla lätt att glömma någonting hemma då? Då kan de väl i alla fall försöka se det lite positivt, som att vi har tagit med böckerna hem och faktiskt pluggat. Uh, vi är kind of rätt less på Henne..

Här är en av tröjorna ;)



Kul, jag ser ut att ha en babymage i spegeln ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0