Hemmadag

Ciaoo! Idag är jag sjuk :/ Uchuch! Men imorgon ska jag till skolan igen, frisk och utvilad, förhoppningsvis! Men jag har ändå suttit ute i solen, och det är såå skönt!! Jag sitter på balkongen så det är helt vindstilla och supervarmt! Mina tankar går idag till Jannie, och hon vet nog varför, men imorgon kommer i alla fall jag till skolan! Håll ut!

Igår var jag och Britta på Knäkontroll, det var en sjukgymnast eller vad det nu heter som kom och föreläste om knäskador och hur man kan undvika dem. Han pratade i en timma ungefär sen hade vi praktik i en timma. Det var rätt kul, men det blev sent.

Sjuk idag, men ändå med på ett kort ;) Starkt jobbat av mig känner jag.



Britta med boll på knäkontroll ;D


Gubbar med boll på knäkontroll ;D Det är inte klokt hur bra jag är på att rimma :)


Nu ska jag tänka lite, och eventuellt skriva lite om det sen :)
Over and out -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0