Jag är lite låg

Okej, visst.. Jag har inte skrivti. Jag har bara varit så låg senaste dagarna. Jag vet då inte riktigt varför, men det är på bättringsvägen i alla fall :) Jag drar bara en snabbis vad som hänt i helgen. I fredags var jag med Britta och vi raggade runt i hennes bil, eller hennes familjs bil :) Jag hade jätte kul, fast sen blev det lite läskigt då det var några utklädda människor som sprang efter bilen :P I lördags åkte jag och Britta och såg fotboll, vårt lag vann :) Sen åkte jag hem och pluggade.. Jeeej! Men det snart inkommande Matte B nationella gör att all min fritid går till plugg. Det skulle liksom vara jobbigt att inte klara det, speciellt då jag ska läsa matte c .. :) I söndags hade jag också en pluggdag, fast lite slöare, för det var på lördagkväll som min "låghet" bröt ut.. Aaa.. Så har det sett ut :) Idag har jag varit i skolan, det har varit kul. Men jag har insett att min ekonomilärare nog lärt känna fel sida av mig, synd. Hon sa för ett tag sen att jag pratar så mycket på lektionerna så att jag stör Hannah och Jannie! Hahahahaha!! Jaja. . Vi har också åkt massor med hiss idag :)

Shiiit, vad jag saknar mina små korvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0