Känslor

Usch! Dumma Dumma känslor! Jag vill bara att de ska försvinna! Jag skulle ha insett förut att det var såhär jag kände, men det gjorde jag inte. Jag gjorde dig illa, men du visade det inte. Du fortsatte att vara samma, snälla person och jag gjorde dig illa igen. Jag trodde inte på det du sa, men nu vet jag att det du sa, att det kanske var sant. Då var det nog sant i alla fall. Nu är det nog försent. Jag har förstört. Jag skulle ha valt dig från första början. Jag skulle inte ha flippat ut och fått panik när du sa vad du kände, jag skulle ha stannat upp och tänkt på vad du sa. För egentligen kände jag samma sak. Precis likadant som du. Men istället så tvärvände jag, träffade någon annan bara för att slippa känna det jag känner för dig. Men det fungerade inte, jag känner bara mer och mer. Och nu, ja. Vad kommer hända nu?

Men så kallade du mig det idag igen och jag har aldrig kännt mig lyckligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0